و همه چیز از یک
نام زیبا و درست شروع میشود و نام زیبا یعنی معنای زیبا و معنا از فلسفه و نگاه ما
به زندگی شکل میگیرد...دارا زندگی کن...
وقتی شما با
سرزمین خود و گذشته شکوه مند آن آشنا باشید بی تردید بخشی از رویای شخصی شما تداوم
آن شکوه و قدرت در عصر حاضر میباشد، و کار ما کشف همین معانی در پس گفتگوهایی است که با صاحب کسب و
کار داریم.
آقای اسدالهی در
تانستان سال 1401 از ما درخواست کرد برای برند جدید ایشان نامی انتخاب
کنیم...انتخاب نام پروسه ای طولانی و زمانبر است اما زمانی که صاحب یک کسب و کار
با رویا و افسانه شخصی خویش اشناست همه چیز به سرعت به نتیجه میرسد....داریوش
هخامنشی صاحب بزرگترین خزانه طلا در دوران خود و یکی از ثروتمندترین و قدرتمندترین
رهبران ایران زمین...کانسپت ثروت و دارایی
و داستانی بر گرفته از یک رویکرد و روایت تاریخی اساس شکلگیری این برند شد.
لوگو برند بر
اساس مفهوم سبز شدن و زنده شدن دوباره و با توجه به شکل هندسی تاج داریوش شکل گرفت
تا برند این پیام را در پس کانسپت خود
برای مخاطب تداعی کند....ایرانی دارا و ثروتمند چون داریوش و سبز و تازه چون نوروز است ... امروز و همیشه
طراحی هویت بصری
این پروژه توسط گرافیست و استراتژیست توانمند ما خانم نرگس یادگاری انجام شده است.