loader image

نیمینگ و هویت‌سازی مشاور سرمایه گذاری دارازی

Published: March 22nd 2022

نمایش وب سایت
SCROLL

آشنایی با این پروژه

داستان سرایی برای برند های حوزه مالی


مشاور سرمایه گذاری دارازی


و همه چیز از یک نام زیبا و درست شروع میشود و نام زیبا یعنی معنای زیبا و معنا از فلسفه و نگاه ما به زندگی شکل میگیرد...دارا زندگی کن...

وقتی شما با سرزمین خود و گذشته شکوه مند آن آشنا باشید بی تردید بخشی از رویای شخصی شما تداوم آن شکوه و قدرت در عصر حاضر میباشد، و کار ما کشف همین  معانی در پس گفتگوهایی است که با صاحب کسب و کار داریم.



آقای اسدالهی در تانستان سال 1401 از ما درخواست کرد برای برند جدید ایشان نامی انتخاب کنیم...انتخاب نام پروسه ای طولانی و زمانبر است اما زمانی که صاحب یک کسب و کار با رویا و افسانه شخصی خویش اشناست همه چیز به سرعت به نتیجه میرسد....داریوش هخامنشی صاحب بزرگترین خزانه طلا در دوران خود و یکی از ثروتمندترین و قدرتمندترین رهبران ایران زمین...کانسپت ثروت و  دارایی و داستانی بر گرفته از یک رویکرد و روایت تاریخی اساس شکلگیری این برند شد.



لوگو برند بر اساس مفهوم سبز شدن و زنده شدن دوباره و با توجه به شکل هندسی تاج داریوش شکل گرفت تا برند این پیام  را در پس کانسپت خود برای مخاطب تداعی کند....ایرانی دارا و ثروتمند چون داریوش و  سبز و تازه چون نوروز است ... امروز و همیشه




طراحی هویت بصری این پروژه توسط گرافیست و استراتژیست توانمند ما خانم نرگس یادگاری انجام شده است.

مارا دنبال کنید