loader image

کانسپت پردازی و استوریتلینگ هولدینگ تفریحی دیارا

SCROLL


دیارا مجموعه ای متشکل از پارک آبی شهربازی تالار کافه رستوران و … است.مجموعه ای بزرگ واقع در شهرکرد…

چه ارتباطی میان این همه عملکرد تفریحی میتوان بر قرار کرد؟؟؟
چه چیزی میتواند این فضا ها را به هم متصل کند به آنها معنا دهد و مخاطب را ترقیب کند که به یک یک آنها سربزند؟
چه چیزی میتوانست برای پرسنل این برند معنایی قدرتمند به منظور بودن در مجموعه تولید کند؟
چه چیزی میتوانست حال صاحب برند را بهتر کند به کار او معنا بدهد و انگیزه قدرتمندی برای ادامه به او بدهد؟



شاید جواب این سوالات و بسیاری سوال دیگر در مورد یک کسب و کار یک عبارت باشد….
آنچه تمام عملکرد ها در هولدینگ و مجموعه شما را به هم متصل میکند یک چیز است “کانسپت متحد و مشترک”
و این کانسپت در گام بعدی باید به “استوری یا داستان برند” تبدیل شود…
از دل این داستان و فراروایت نیز “چهارچوب هویت های 5 گانه برند” ،
یعنی هویت کلامی و لحن برند،
هویت بصری و فضایی،
هویت رفتاری و شخصیتی ،
هویت حسی آینی، تداعیات و تجربه برند،
و در نهایت هویت و استراتژی محتوایی برند مشخص میشود
آنچه ما برای هولدینگ تفریحی دیارا کردیم نیز چنین بود … تا در نهایت به برندی برسیم معنا دار ، منسجم و یکپارچه در ذهن صاحب برند که منجر میشود این حس انسجام و یکپارچگی به پرسنل سازمان او نیز منتقل شود…
و هیچ کس به اندازه پرسنل سازمان شما معنای واقعی برند شما را به مشتریان منتقل نمیکند…



در نهایت این هویت ها چگونه پیاده سازی میشود؟
از طریق اسناد و نقشه راهی که استایل کلی کسب و کار ما را برای تیم های طراحی مشخص میکند
هر برند مانند هر انسان یک استایل شخصی دارد
business Style

مارا دنبال کنید